21 Augusti 2008

God morgon. Är fortfarande trött trots att jag varit vaken i snart en timma.Ska gå till skolan om 15 minuter, eller ja, gå ner mot stationen för att börja ta mig mot skolan, måste ju åka pendeltåg och buss där emellan, sen är jag framme. Idag har vi egentligen ingen skola utan ska praktisera på våra olika APU företag, men eftersom detta är den första veckan så ska vi ha information om UF(ung företagsamhet). Vi ska alltså i små grupper starta ett företag och sälja produkter/varor. Kommer nog bli skoj tror jag eftersom gruppen som jag ska vara med är hur bra som helst. Vi har några förslag på vad vi ska sälja men inget är bestämt ännu.  Så vi får se....

Hopp nu då? Är helt klar för skolan, förutom att jag måste sätta på mig strumpor....
Får väl roa mig med något annat då...
Pusshej, hörs senare idag
2008-08-21 @ 08:36:52 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0