22 agusti 2008

Jag har inte orkat bloggat sens igår morse. Igår när jag kom hem från skolan så däckade jag i sängen och sov 3 timmar, sen orkade jag knappt sitta vid datorn och ville bara gå och sova igen, och idag har jag helt enkelt haft annat för mig. Som att förbereda inför imorgon. Ska ju äta kräftor med folket och ut på krogen. Ska bli underbart. Kräftorna står just nu i mitt kök och tinar upp, vinet står i kylen och de mesta är klart, det som saknas nu är att allt ska till Madde där vi ska vara innan. Hon har nämligen nyss köpt Buzz, och det är ju hur skoj som helst, även fast jag förlorade typ varje gång när vi spelade i veckan =P Men men, på kvällen ska vi sen in till Toxic inne i centrala Stockholm och fira Linda som fyller 18. Ska bli mycket trevligt. Är hur taggad som helst då jag inte varit på krogen på snart två månader =D....

 Vet inte om jag kommer  hinna blogga imorgon. Ska vara hos Madde redan klockan fyra, och innan dess ska jag ha hunnit städa, duschat och fixat mig för de mesta. 
Vi får helt enkelt se.. Pusshej
2008-08-22 @ 21:56:30 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0