Bokia <3

Medans både Sandra och Sara verkar vara lättade efter att det är helg och de inte är praktik imorgon så vill jag tillbaka imorgon igen =D Jobbade till och med en extra timma idag bara för att det är så skoj. Dessutom var vi mitt inne i en tävling, vi hade nämligen satt en bestämd tid på när vi skulle vara klara med att packa upp en massa böcker, dock misslyckades vi. Cajsa sunkade oss... Jävla skit. Haha, dock var det skoj i alla fall. Människorna som jobbar där är hur snälla som helst och inte många år äldre än vad jag själv är. Så det känns skoj. =D

Nej, imorgon är det lördag och då ska jag antagligen ner till Bryggan Live och kolla hur det är där nere. Sen kanske det blir Sigtuna marknad också, vi får se helt ekelt =)
2008-08-29 @ 21:50:40 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Okej att jag trivs och tycker det är kul, men det är fan sjukt beteende att inte vilja ha helg :p

2008-08-30 @ 02:30:50
URL: http://saandramaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0