Har Daniel högre makter?

Klockan är 07.20 och jag är klar vaken. Det är inte ofta detta händer, men det är tack vare att Daniel måste gå upp vid sex varje morgon för att hinna till jobbet. Idag tyckte han att det var lite extra jobbigt så han sa "Fan vad orättvisst att du får ligga kvar och sova medans jag måste upp och knega hela dagen". Sen så stack han iväg och lika så hans föräldrar, då trippade jag upp för att gå på toa en snabbis och hämta lite vatten, men när jag kommer tillbaka och ska lägga mig ner mysigt igen i den varma sängen så har Ozzy (deras hund) tagit massor med plats i sängen och lagt sig på täckerna. Så jag fick putta och dra för att få en liten liten plats och där kunde jag ju inte somna. Sen vart Ozzy lite rädd när de vibrerade från min mobil i sängen när jag smsade med Daniel så då gick han, men då var jag ju redan pigg... Suck.. Ska väl försöka hitta på något nu så kan kanske somnar senare. Kanske läsa lite i min bok....
2008-08-05 @ 07:24:15 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0