saknad....

Just nu har jag en smärta i bröstet/hjärtat, ungefär som jag brukar få när jag ska åka hem från Göteborg och lämna Daniel kvar där nere. Varför jag har den smärtan just nu vet jag faktist inte, men tror det har med att göra att jag nyss såg filmen dumpad, eller forgetting Sarah Marshall som den heter på engelska.
Just nu skulle jag bara vilja ha Daniel här, allt skulle vara så mycket enklare då..Men har man gett sig in på ett distansförhållande så har man...Jag har överlevt 2½ år (nu på torsdag blir det 2½ år) och jag kan överleva ca ett år till.
Dock kommer det väl bli svårare att träffas nu skulle jag tro eftersom Daniel gått ut skolan och har inga lov och liknande som vi haft under de andra åren. Det kanske är det som oroar mig?
Nästa gång jag ska åka ner blir i alla fall i slutet av september, men det är över en månad kvar och jag kan åkte åka tidigare eftersom jag inte får några pengar tidigare.

Nej, jag borde sluta skriva nu och sova antar jag... Har skola imorgon och börjar 9.10 så måste gå upp vid 7....
Hörs

2008-08-25 @ 00:29:27 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0