Små försök till att bli en bra fotograf: Gräs + regn

Snart (Läs: imorgon) gott folk ska jag åka hem. Det känns både bra och ledsamt, vill träffa alla vänner igen och självklart Mormor, men trivs så otroligt bra här också, det tråkiga är bara att jag inte har samma vänner här (plus mormor då) för om jag hade haft det skulle jag aldrig lämna Göteborg. Dock har jag alltid mormor med mig (syftar på tatueringen på min rygg). Men nu för att jag övergett er dessa sista dagar i Göteborg så lägger jag ut två bilder som jag tog vid busshållsplatsen i bäckebol utanför IKEA förra veckan =)

Hope you like...


2008-08-16 @ 16:12:24 Små försök till att bli en bra fotograf Permalink


Kommentarer
Postat av: ellen

Härliga gräsbilder!

Fint när man ser "regndropparna" lite sådär :)

Ha det bra!

2008-08-16 @ 21:45:56
URL: http://ekw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0