Juldagen

Jag kom nyss hem från mormor där vi har firat jul idag, riktigt mysigt var det.
Jag har sett att många har bloggat om sina julklappar, men jag har då inte så mycket att visa, det enda jag riktigt önskade mig var en kamera väska, och den fick jag, sen fick jag pengar och present kort, så på måndag ska jag och Daniel ut och handla i Göteborg =) Måste hitta något fint till nyår också =) Plus att jag och Daniel ska kolla efter pengar rör =)

Nej, snart måste jag faktist släcka här inne och sova, imorgon ska jag jobba igen, 10-19
2008-12-25 @ 22:33:27 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Jag kommer hålla en tävling på min blogg där olika personer kan delta. Det hela går ut på att utnämna snyggaste outfiten. Om du vill vara med så ta en bild på dig själv klädd hur du själv tycker och meddela Rollywood om ditt deltagande så lägger vi upp bilden.

2008-12-26 @ 07:44:43
URL: http://rollywood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0