nej, bra blev det inte i alla fall

Blev klar med manikyren för ett tag sedan, och jag säger bara en sak. Det är nog inget jag kommer göra om. Så det känns lite sugit att ha lagt ut 180 kr nu på ett manikyr kit som jag inte kan hantera, men tror det blir som så att jag kommer använda dem var för sig senare istället. Kan ju måla vita toppar på naglarna utan det rosa under. Och ett multilack är altid bra att ha när man målar naglarna i någon färg så de inte färgar av sig på nageln, som mitt lime gröna gör.

Nej nästa gång jag gör något sånt här blir på salong och då blir det nog även en akryl förlängning på salong.
2008-12-30 @ 22:03:32 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har med gjort fransk manikyr idag! :o fast mitt blev gasnka bra för att vara första gången =)

2008-12-30 @ 22:33:40
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/
Postat av: Bella

Tips: Lägg det rosa lacket dagen innan. Dagen efter kan du sätta på "klisterlapparna" (press-on guides)när du ska måla det vita utan att det rosa lossnar =)

2008-12-30 @ 23:58:26
URL: http://justbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0