På jobbet

Har nyss haft lunch, åt med Kajsa som kom hit så vi kunde byta julklappar, hon fick en kryssning av mig samt två nyckelringar, en bästa vän nyckelring och en med ett gordhuvud (lång historia) så när hon saknar mig har hon två fina nykelringar som förknippas med mig. Av henne fick jag en necessär med massa små resekit saker, mycket behövligt när jag reser så ofta till Göteborg fram och tillbaka. Men tydligen kommer det mera, för den presenten hon egentligen hade köpt till mig så saknades det grejer. Nu när hon säger så blir jag bara ännu mera nyfiken på vad hon hittat på, men det skulle bli en välkommen hem present sen istället när vi ses nästa år i Januari.

fattig blev jag i dag också när jag köpte lite saker, bland annat köpte jag stora fotoboken, så nu ska jag råplugga fotografi så jag blir grym på detta =D Sen så var inte maten speciellt billig heller. Och jag kunde ju inte motstå det snygga linnet från cubus när vi var där inne och kollade en snabbis, och 69 kr är inte så farligt mycket heller. (försöker jag intala mig själv i alla fall)

Nu står jag här i kassan igen och det är väldigt dött, förutom när små barnen kommer och frågar konsiga frågor och håller på och larvar runt här inne som om det vore en lekstuga, suck...

Ska väl underhålla mig med något annat nu istället....

2008-12-26 @ 16:33:12 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0