Prov

Sitter på webbdesignen just nu, läraren är och leter information om fredagen då vi ska kolla på lucia tåget och liknande, sedan ska vi ha prov i photoshop, jag har inte pluggat men känner ändå att jag kommer klara av det rätt bra, inget MVG kanske som på deskopen men kanske tt VG iaf, det får vi hoppas på i alla fall, vill gärna få det i kursen, dock kommer jag nog åka ner till ett G sedan när jag nästa år ska göra HTML provet, det är inte direkt något jag är bra på.

Men men, ska väl göra något annat medans jag väntar på mitt provkonto så jag kan börja med provet...
2008-12-09 @ 08:50:35 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: slim

Fan! båtbild jäveln! missade ett par båtar låååångt bak i bilden som jag skulle ta bort på provet :( så kunde jag inte 2 andra. så det blir 5/8 bilder jag tror jag klarade. kunde lätt klara av 2 mer men p.g.a slarv så blire ba 5 :(



vi måste samarbeta med HTML desse för att klara av det!!!!

2008-12-09 @ 21:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0