Hemma igen

Kom hem från jobbet för ett tag sedan, man är så där lagom trött i benen och så vidare efter ett 8 timmars pass. Det dåliga med min pojkvän är dock att han vägrar laga mat nu. När jag är hemma hos honom och inte maten står på bordet när han kommer hem från jobbet blire ett himla liv på honom, men han själv kan inte laga mat till mig. Hans förklaring är att hans jobb är mycket jobbigare än mitt. Men han har ingen aning om vad mitt jobb går ut på så han kan inte veta det faktist.


En rätt ful ibld på mig och mi love från mi loves student fest 3/6 2008
2008-07-17 @ 19:16:55 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: annika

Se till att han lagar mat till dig eller skicka hem honom. Förbannade skitunge!!!! Han har inte alls jobbigare jobb än dig. Han är ju ledig!!!!!

2008-07-17 @ 19:18:53
Postat av: Malin H O

han är en sån jävla tönt =)

2008-07-17 @ 22:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0