Lördag

Vi kom inte hem igår förens vid två tiden på natten, och tro mig då var jag väldigt trött, efter 7 timmars arbete och sen direkt efter till en kompis och hade det trevligt. Vi åt pizza, drack läsk (absolut ingen alkohol!) och spelade massa roliga spel. Jag och Daniel vann musik spelet så vi var glada, tog till och med en seger bild, seger bilden är alltså bilden här under.

Idag var min stora lillebror hos mamma för att fira sin födelsedag, så jag och Daniel stack dit när vi gått upp, det var trevligt men mycket rörigt. Av mig fick han en bok som heter Vargbröder, tror den är bra, många som kommit och frågat efter den på bokia så den funkar nog. Efter lite fixa och middag där så stack jag och Daniel hem igen, vi har inte gjort så mycket mera idag heller. Mest tagit det lugnt och myst massor.

Imorgon kommer Daniel flyga hem helt själv. Han har endast flygit en gång tidigare med mig så detta blir andra gången han flyger, och denna gång är han helt själv. Haha han var hur rädd som helst när vi flög ner till göteborg förra vintern så får se om han överlever att flyga själv nu då. Jag är så elak. Men men, han åker vid 14.30 tror jag. Efter jag lämnat honom så ska jag nog möta upp Madde och träffa henne lite, hon har nämligen varit i Cypen i två veckor så det ska bli trevligt att ses igen.

Nej, nu ska jag gå igenom bilderna jag tagit de senaste dagarna och så. Kanske dyker upp någon natur bild senare ikväll

2008-07-19 @ 22:02:27 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Min bror läser också Vargbröder :p

2008-07-21 @ 00:47:28
URL: http://saandramaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0