Fredag kväll

Så var det fredag igen. Jag har inte bloggat något sens i onsdags kväll, men igår hade jag ju praktik och var trött på kvällen, plus att jag kollade på EMA. På praktiken (bokia) så har vi nu fått in julen så jag har räknat snören och prickat av våra varor från fraktsedeln och haft massa EAN koder i huvud, inte alltid det roligaste, men det är i alla fall saker att göra. Så jag är glad.
Min chef skulle ha kollat upp hur schemat för december ser ut och om jag ska jobba något runt jul, men hon var inte klar, sen pratade hon även om att jag kanske kunde jobba något i barkarby, men det beror ju på hur lätt jag kan ta mig dit. Vi får se helt enkelt, att jobba lite extra är ju alltid skoj, framför allt när jag älskar att jobba och praktisera på boka (för er som inte hänger med så praktiserar jag varje torsdag och fredag, och bland hoppar jag in som extra på min praktik plats)

Nej gott folk, nu ska jag kolla på Alvin and the chipmunks, hur söt film som helst. Och så ska jag äta dill och gräslök chips som jag sprang ner till Willys och handlade. Har dessutom bäddat ner mig i sängen med datorn, känns mysigt men också som självplågeri då jag är van att ha Daniel brevid mig när jag brukar ligga i sängen med datorn, men men... Han kommer väl hit någongång igen.. =)

Hörs en annan dag när jag har tid..
2008-11-07 @ 22:02:03 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0