Onsdag

Idag är alla på Vilunda gymnasium lediga, eller ja, vi har utvecklingssamtal, mitt börjar 14.30 och håller på i 20 minuter, men det brukar ta högst 10 för mig. Efter utvecklingssamtalet ska jag och Madde åka till Kista för lite julklappas handling, ska i alla fall försöka köpa hem så mycket som möjligt som inte behövs beställas hem via internet vill säga.

Förresten, någon som har något förslag till vad man kan köpa till sin pojkvän? Och det får inte vara Smycken, parfym eller underkläder!



Fotograf: Jag
Bild från förra julafton hos Daniels faster
2008-11-26 @ 12:01:08 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

en buttplugg..

2008-11-26 @ 12:12:28
URL: http://saandramaaria.blogg.se/
Postat av: Bella

tees, mössa+vantar, väska, bok, rak-/hudvårds-/hårprodukter, inredningsgrejjer så som fotramar eller en snygg växt :)

Lycka till :P

2008-11-27 @ 19:58:59
URL: http://justbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0