Söndag

Idag kommer det bli en rätt lugn dag för min del. Mår inte helt 100 efter två glas vin igår, men mår bättre än vad jag kunde ha gjort i alla fall.
Senare idag när pappa är klar med tvätt stugan ska vi iväg och handla. Jag ska höra med pappa om vi inte kan åka till Sollentuna centrum och köpa mig skinhanskar, så jag slipper frysa så mycket om händera ute.
Ikväll händer det nog inte så mycket heller. Ska nog bara sitta hemma och kolla på andra avenyn när det kommer ut på svt.se

Liten nedräkning
5 dagar kvar till kryssningen, 105 dagar kvar till London, 208 dagar kvar till studenten.
Jag är sjukt taggad på alla tre! =D

Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva, det känns rätt dött..
hanskarna jag vill köpa.
2008-11-09 @ 13:56:54 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella

Svar till Mina små försök till att bli en bra fotograf: Jasså? Men gud vad bra :)

2008-11-10 @ 23:15:20
URL: http://justbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0