Tisdag morgon

Usch för sånna här morgonar då man måste vakna 6.30 för att åka till skolan. Tycker mycket bättre om att vara i Göteborg och sova hela dagarna i stället. Men nu är jag vaken i alla fall och har varit det ett tag. jag har hunnit äta och ska snart dra igång med det sista, dock är det en halvtimma kvar tills jag ska gå, får se vad jag hittar på...

Antagligen sitta här och lyssna på massa the killers, de hjälper mig mot mycket, de hälpte mig igår när jag satt på bussarna från Kungälv till Landvetter och jag kände mig ensam samt igår när jag inte alls kunde somna så satte jag på deras musik på lägsta ljudnivån och kommer knappt ihåg något från låtarna, måste ha somnat fort vill säga. Från att legat vaken i 1½ timma minst, läst ut en bok och börjat på en ny, till att somna på två röda, tack vare the Killers musik =P haha
2008-11-04 @ 07:13:16 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Kajsa

The Killers är det bästa som finns med andra ord :D

2008-11-04 @ 08:57:30
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0