Biljetten är bokad! :D

Yesbox mina vänner, nu är biljetten bokad ner till Göteborg, känns grymt skönt att komma iväg och bli lite ompysslad av Daniel. Kanske slipper tänka lika mycket som jag måste göra här hemma.

Så nu Annika och Håkan, denna gång kommer jag faktist ner och inte som förra gången när jag istället gick ut på krogen för pengarna. (Ja, för Daniel hade redan varit hos mig i två veckor så vi tyckte de vore bättre att umgås med våra vänner istället, när vi ändå hade träffats två veckor precis innan)

Juste! Jag flyger ner 9.25 från Arlanda. Ni får morgon besök från Stockholmarn på lördag ...  haha
2008-10-22 @ 20:43:09 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Robin

Hello... har inget att säga regarding your inlägg men.. OM jag startar en blogg kan du hjälpa mig med layouten då?

2008-10-23 @ 00:25:06
Postat av: Annika

Du är såååååå välkommen. Det är kul när du är här och Ozzy älskar dig det vet du. / STOR KRAM

2008-10-24 @ 17:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0