Fotografisk bild A

Hade min älskade kurs foto A idag, vi har den nämligen bara varannan måndag, vilket suger för min del, jag skulle kunna ha den varje dag! =D Men i alla fall, fick ett häfte om hur kamerans manuella inställningar funkar i alla fall om bländaren, slutaren och lite sånna saker =) Så det ska jag lära mig så jag kan ta ännu bättre bilder i framtiden =)

Sen eftersom vi inte har någon foto lektion nästa vecka så fick vi uppgiften att skriva om en fotograf och vi fick 16 förslag på olika fotografer och jag funderar nästan på att skriva om dem allihoppa, i slutändan ska vi ha skrivit om ca fem styckna, men jag trycker det ska bli ett sjukt intressant arbete att få analysera deras  bilder och liknande =)
2008-10-06 @ 21:27:19 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0