He dosent looks a thing like Jesus

Blev klar med städningen och allt sånt för ca en timma sedan, idag har jag och pappa alltså gjort klart de mesta med möbler och sådant som vi köpt på den senaste tiden. Känns skönt att inte ha alla IKEA kartonger liggandes i Tommies rum (min brors alltså). Jag har ju även som sagt storstädat mitt rum samt rensat i min kläkammare och fick ihop ca 3 säckar som ska skickas iväg till Afrika eller likande. Känns skönt att ha det mesta gjort, nu är det bara spegeln i hallen som ska upp och spot lightsen till vitrinskåpet, men för att få upp dem måste vi köpa skruvar vilket ska köpas in imorgon. Sen är allt klart tror jag.... Eller förresten, lite gardiner ska upp också. Kommer bli prima =)
2008-10-18 @ 20:47:56 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Kommer det bilder sen? det hade varit kul att se!

2008-10-18 @ 20:50:05
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar; Nähä, kan du inte fixa före bilder? Det trodde jag :P

2008-10-19 @ 12:25:01
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0