misslyckat vara-snäll-på-sin-pappas-födelsedags försök...

Min pappa fyller år idag, hela 56 år, jag har inte köpt honom något då vi aldrig riktigt brukar fira detta på något sätt, pappa gillar det så helt enkelt. Men jag tänkte att när min sista lektion ändå var inställd idag så kunde jag lika gärna montera ihop de fyra sista bokhyllerna som vi köpte i lördags för att vara lite så där snäll, men tror ni inte jag somnar när jag kommer hem? Jo visst, och vaknar inte förrens pappa kommer hem och smäller i dörren, lyckat!

Men då kom jag på den smarta idén att jag skulle laga en god mat till honom då, köpte nämligen coucous mjölk och lite sånt i igår när vi handlade, tänkte försöka mig på sån kyckling som Daniels mamma brukar laga, fast med tanduro (eller vad den nu heter) krydda istället för tikka och ha i coucous mjölken samt minimajs och lite sånt där gott, men tror ni då inte att jag kommer upp från sängen för sent, så pappa har redan tagit sig en tallrik fil (ja, han har inte så bra matvanor). Så ingen middag blir det heller...

Men men, vi har monterat ihop två hyllor till idag i alla fall så nu har vi bara två kvar och sen ska vitrin skåpsdörrarna fast också, den är hyllan klar. Kommer bli kanon!
2008-10-06 @ 21:22:10 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

lyckat :p

2008-10-06 @ 22:04:06
URL: http://saandramaaria.blogg.se/
Postat av: Annika

Överaska en vanlig dag i stället. Det är nog mera värt än på sin födelsedag. / Kram

2008-10-07 @ 16:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0