Sjuk

Halsen blir bara värre och värre, så stannade hemma idag från skolan, tror jag hade feber imorse också så det var lika bra.

Just nu sitter jag i köket och väntar på att mina hallon muffins ska bli klara =) hoppas de smakar gott till slut, tänkte göra glasyr på dem, men ångrade mig så de får vara vanliga muffins med hallon i. Pappa blir nog glad i alla fall när han får ännu mera fika bröd här hemma. Det tycker han är kul =)

När Muffinserna är klara ska jag försöka få ihop byrån som vi köpte igår som ska stå i hallen, den är sjukt snygg! =)

När pappa kommer hem ikväll ska vi till tippen och slänga massa skit. Massa IKEA kartonger och sånt som bara ligger och skräpar. Så det ska bli skönt...

 Nej nu är muffinsarna snart klara.

Juste! måste boka aerobicsen imorgon också! Sjukt kul pass är det! =D
2008-10-13 @ 14:33:04 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Hörrudu, du ska inte gå på någon aerobic om du är sjuk. Speciellt inte om du har feber och ont i halsen, det kan drabba hjärtat. Var försiktig med dig själv. / Kram

2008-10-13 @ 18:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0