Spybag

Någon som vill ha min spybag? Tycker den är sjukt snygg men jag använder den aldrig så det är bara onödigt att ha den ståendes i garderoben tycker jag. Det ändra problemet är att magnet saken har låsnat och man kan inte använda den hemliga fickan, men annars funkar den helt och hållet och är inte trasig eller liknande..



Bild 1 den hemliga fickan där också magnet låset ska sitta hängandes
Bild 2 hela väskan i helhet..

Här har ni en bild där ni kan se hur den ska se ut med magnet låset, minus blommorna då LÄNK
jag håller kvar den tills på månad, sedan kastas den.
2008-10-18 @ 15:07:06 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

När ska du ge bort din andra väska? Haha (A)

2008-10-18 @ 15:23:09
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0