lite för mycket av det goda?

Min kära vän Kajsa la nyss upp denna bild på Facebook och jag har inget som helst minne av denna bild, fick reda på att den tagits samma dag som vi drog på Toxic och att det var hemma hos madde, alltså innan krogen. Men jag kommer ändå inte ihåg att bilden togs. Har inte ett ända litet minne av det, därför skyller jag på att jag drack lite för mycket vin där hemma, men det var ju så gott, inget kan slå mitt smultron vin med fruktsoda <3

Men bilden är ju rätt söt ändå, haha även fast ingen av oss var speciellt nyktra....
2008-09-14 @ 21:38:14 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha, den är nice ;D

2008-09-15 @ 08:34:51
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0