April April

Idag är det första april, och jag har inte blivit lurad en ända gång, vilket är lite tråkigt, eller ja, Selim försökte med nått imorse men det funkade inte så bra.

Förresten hade vi Svenska B Nationella idag också som jag tidigare nämnt, och vad gör jag inte om försover mig! Vaknade precis när jag skulle gå, så det var bara att klä på sig snabbt som attans och springa ner till stationen och köpa frukost. Kom i tid i alla fall, men hade knappt varit vaken en timma innan provet började.
Provet gick i alla fall bra, känns det som i alla fall!

Efteråt åkte jag Selim och Madde till Maddes pappas resturang, muma gott ska jag säga er! =D

Nej nu ska jag strax åka iväg för att åka med Madde och Gabbe till Stallet, de har ridlektion och jag ska tydligen kolla på...
2009-04-01 @ 17:21:50 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0