Idag på praktiken

Idag när jag stod och jobbade på hemtex fick jag ett sms av Elin, som undrade när jag tog studenten, jag svarade den 5 juni och undrade om hon skulle komma upp då lite på skoj, jag menar hon bor ändå i Göteborg. Men jo visst kommer hon upp tills dess, det gjorde mig super glad! =D Kommer bli kul att presentera henne för mina kompisar här uppe i Stockholm som hon säkert hört om flera gånger och mina vänner få veta vem den där Elin från Göteborg är.
Jag blev i alla fall super glad. Min bästa vän kommer ju dock inte (eftersom hon tar studenten samms dag, vilket suger) men jag får i alla fall ha Elin =D


Jag och Elin innan vår båtsemester i sommras. Underbart!
2009-04-23 @ 23:17:58 Student 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: annika

Nice!!!! Kul att Elin kommer upp. Ni kommer säkert att ha buskul. Kram / Annika

2009-04-24 @ 21:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0