Onsdag

Ja, nu är vi framme vid dagen för vi åker ner till skåne, eller utomlands som man också kan säga.
Annika (Daniels mamma) fick nyss lite små panik över vad hon ska ha på sig på dopet, och visade mig massa söta och fina kläder och det kommer bli fint det hon har på sig..
Jag vill förresten gå ner till maxi med Daniel för att köpa resegodis, jag menar, vi ska sitta i en bil i minst tre timmar imorgon så godis under den tiden vore fint. Men Daniel vill inte och det är sjukt tråkigt att gå ner själv eftersom det är ändå rätt långt ner till maxi. Får helt enkelt överleva i alla fall, om inte Daniel kommer på bättre tankar...

Hörs
2009-04-08 @ 19:02:08 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin Hellner Ottosson

HAHA! Det är INTE långt till maxi. Gå till Willy:s istället då =)



Dessutom tar det MINST tre timmar när PAPPA kör. När stefan kör tar det två... HAHA!

2009-04-08 @ 19:48:58
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/
Postat av: sliM

daniel is ivöl!!!

2009-04-09 @ 00:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0