Babe kommer!

Daniel är just nu på väg till landvetter (tror jag i alla fall) han ska äntligen komma hit, vilket känns super. På lördag ska vi se Coldplay inne i Stockholm och på söndag åker han hem igen, men det blev inte en lång väntan efter varandra denna gång utan endast några dagar, jag ska nämligen vara barnvakt till min lillebror den 27e och kan bland annat därför inte åka tidigare, plus att mina pengar inte kommer förrän på tisdag.

Men skönt att äntligen få träffa Daniel igen, det var ca en och en halv månad sedan jag såg honom sist. Skönt att slippa sova ensam (även fast jag kommer ångra att jag sagt det)

2009-08-17 @ 17:37:08 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin & Oliver

ska du åka till gbg? hur länge stannar du isf?

2009-08-19 @ 10:37:51
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Passa på och njut så länge det bara är Daniel, här kommer ju Ozzy och tränger ut dig ur sängen. :D / Kramar

2009-08-19 @ 19:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0