Elin 20 år

På måndag fyller Annika och Elin år. Idag ska vi fira Elin, så om 20 minuter ska vi gå över till henne och fira lite. Jag och Daniel som trodde att systemet stängde 18.00 idag (det stod faktiskt bara en tid på deras hemsida och det var 10-18, men det var tydligen vardagar) fick panik när klockan var kvart i två och systemet stängde två, det var bara att springa till bilen och handla fort inne på systemet, men Daniel kom ut med en box vin. Underbart gott! Efter systemet gick vi och handlade lite små hemliga saker, som jag kan berätta om på måndag.

Ikväll kanske vi ska gå ut också, Elin var tydligen förkyld så hon visste inte om hon ville gå ut, jag som var taggad och hade bestämmt vad jag skulle ha på mig och allt, vi får se ikväll helt enkelt =)
2009-08-29 @ 17:44:36 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Och ute var du fyllis! ;)

2009-08-30 @ 17:44:45
URL: http://madeleinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0