Ett svårt beslut

För några dagar sedan mejlade min kusin mig och frågade vad jag skulle göra vecka 44, efter som det är ett bra tag kvar så har jag ju ingen som helst aning, men han förklarade senare att han hade tänkt åka ner till sin pappa i schwiz då och undrade om jag ville hänga med. För att få se världen lite (har ju aldrig varit utomlands). Jag bad att få återkomma tills jag åtminstånde hade fått min lönespecifikation, allt handlar ju om pengar. Och idag fick jag den, men jag känner mig inte säkrare för det, det rör sig ändå om ca 4000 som jag måste lägga ut på den resan (flygbiljetter, pass och fickpengar) och det är väldigt mycket pengar om man inte har något jobb, men det kanske ändå är värt det?
Jag har ingen aning just nu, och Daniel hjälper inte till heller, han håller mest bara med om allt jag säger.
Tänk om jag får ett jobb så att jag inte kan ta ledigt, då har jag lagt ut massa pengar på en resa jag inte kan åka på....
Det är ett svårt beslut och jag måste bestämma mig snart....
2009-08-19 @ 15:13:49 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0