Gårdagen

Vi hade en trevlig dag igår, och att få se Itchy Daze igen var sjukt kul. Extra plus till dem också eftersom de fortfarande kände igen mig och Kajsa. Vilket var lite kul. Och till och med Madde tyckte om vissa låtar. Skulle velat vara kvar länge och pratat lite med killarna men Madde och Daniel ville hem, så det får bli en annan gång. Hoppas det inte dröjer 7 månader igen innan vi ser dem igen bara! =)


Förresten, kollade nyss bilderna från igår, jag undrar varför alla bilder på bandet är på Thomas (sångaren i Itchy Daze)... Ja, jag har då ingen aning :P


2009-08-16 @ 16:50:35 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hahahahha, jaa, man kan ju börja undra varför ;)

2009-08-16 @ 22:07:11
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0