1 December!

Då börjar december månad nu igen, folk springer runt och julhandlar och stressar inför jul. Jag själv kommer inte kunna julhandla då jag fortfarande inte lyckats få något jobb, så kommer då inte kunna köpa några julklappar, vilket jag tycker suger! Älskar att ge bort presenter, lite för mycket tycker min pojkvän ibland. Haha

Men i alla fall första december så sätter julradio.se igång och självklart sitter jag och lyssnar just nu, man kan ju alltid försöka få lite julstämmning.

Nu ska jag iväg och möta mormor på centrum, vi ska handla ingridienser till lussekatter som vi ska baka hos mamma!
Detta blir nog första gången på många år som jag bakar lussekatter. Lite synd faktiskt, men det ska bli roligt. Äta mycket deg!

Vi hörs när jag kommer hem :D
2009-12-01 @ 12:32:53 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0