Dåliga drömmar

I natt har det inte varit någon bra natt. Har haft mardrömmar och skit. Första handlade om att domedagen kom och jag var nere på stationen själv och så hörde jag bara en stor fet smäll och sedan raketer som åkte rakt upp i luften som lät ännu mera, kom ihåg att jag fick ett sms av Daniel som tog farväl, skönt att han tänkte på mig i alla fall. Och precis innan jag vaknade så var det någon bakom mig som sa något med stil med "tack kina" eller något. Haha konstiga drömmar.

Sen drömmde jag även att Daniel tänkte lämna mig... Usch!
Hoppas jag får en bättre natt ikväll :P
2009-12-15 @ 12:54:08 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Du kanske ska titta på disneyfilmer i stället, dom är i alla fall snälla. Dom flesta av dom. :D Kram

2009-12-15 @ 15:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0