Onsdag

Idag händer det inget speciellt, ska städa, diska, duscha och söka jobb. Såg nämligen att Nilson (skobutiken) sökte personal i Göteborg på deltids tjänst + extra jobb. Så det ska jag söka nu. Bara att hoppas! Vill verkligen ha ett jobb nu. Dock var det i västra frölunda, så det blir ju att åka buss från Kungälv i så fall. Men det får jag överleva. *hoppas hoppas*

Förresten så har jag nu bestämt mig att fira jul hemma i Stockholm i år hos mormor. Åker ner till Göteborg den 26e eller något liknande. Vill jätte gärna vara med Daniel och hans familj, men som Sandra sa, mormor och morfar börjar bli gamla och man vet aldrig hur lång tid man har kvar med dem. Framför allt morfar som inte alls mår bra. Men det blir bra, får träffa Daniel lite senare. Firar i alla fall nyår som vanligt nere i Göteborg. Dock kommer inte några av mina vänner som planerat ner till Göteborg. De hade inte tillträckligt med pengar och Sara jobbade på nyår. Men men överlever :P

Nej, nu ska jag söka jobbet! Vi hörs
2009-12-02 @ 13:35:36 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Tycker att det låter vettigt att fira med mormor och morfar, vi kan ju ses i mellandagarna om inte annat. / Kramar

2009-12-02 @ 13:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0