IKEA-och-dagens shopping

Detta är ju ett väldigt onödigt inlägg egentligen men bara för att så lägger jag upp bilderna.


Detta är alltså vad jag köpte idag. Nagelfilen, nagellacken, sprayen och blackborden


Lite närmare bild på kicks shoppingen


Köpte en matta på IKEA i fredags 199 kr


Äntligen köpte jag en rislampa. 99 kr


Lite ljus och ljuslyktor....

Sen köpte jag ju självklart den stora ramen och lite tallrikar (som redan är nerpackade i kistan) men detta är de mesta i alla fall...
Förresten, vad sägs om en ny kategori? Whats on Desses blackboard? haha så ni kan få veta vad jag har för mig under veckorna... (ta det inte seriöst)
2009-02-02 @ 21:04:07 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella

Aouh! 199 fan va bra, när jag köpte den kostade den 500 spänn! Snacka om otur!

2009-02-03 @ 23:55:20
URL: http://jusbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0