Jobbig vecka

Det har knappt blivit något bloggande de senaste dagarna, men kära läsare jag har faktist en förklaring.
Som ni vet så driver vi riktiga företag i skolan i kursen Ung företagsamhet och jag tillhör gruppen Happy-Feet UF som säljer doftsulor, som ni fick läsa om för ett tag sedan.
Men nu är det så här att en gång om året har UF en stor mässa i Älvsjö mässan och i år är det den största någonsin. Oh där ska jag och mitt företag ställa ut våra sulor. Och denna mässa råkar vara imorgon. Så Måndag, tisdag och idag har jag varit i skolan till minst fem för att få klart allt till imorgon, nu verkar allt vara klart och jag känner mig allt annat än pigg trots att jag sov riktigt ordentligt inatt...

Men i alla fall imorgon och fredag kommer det nästan inte bli några inlägg alls, eftersom jag kommer vara på Ajvsjö mässan hela dagarna. Om ni har vägarna förbi så är det gratis inträde och mitt företag står i monter B03:79.
Jag kanske kommer slänga in ett inlägg imorgon förresten eftersom madde tar med sig sin dator och trådlöst internet så vi kan ha vår fina reklamfilm som vi snart kommer lägga upp även på youtube, så då kommer den upp i bloggen också =)

Hörs på lördag om inte annat gott folk.
2009-02-18 @ 20:34:21 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0