Suck suck SUCK!

Är det inte typiskt? Idag när jag behöver sova för att vara pigg och gry så måste självklart telefonen gå sönder igår kväll så jag måste byta till min gamla som fortfarande är i sommartid, alltså en timma före. Tror ni jag märker det? Nej utan jag vaknar klockan 7 istället för 8 idag och sedan när jag byter tillbaka till min vanliga mobil för att se om den fungerar nu så märker jag det... Jippie!

Nu är jag svin trött men tänker inte somna om för en halv timma...Men om två timmar ska jag bege mig mot Stationen och sedan är det raka vägen till Älvsjö mässan.

Detta ska bli spännande
2009-02-19 @ 07:26:02 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella

Åh, jag hade också velat gå på Mässan, men jag jobbade =( Hoppas du hade kul iaf :)

2009-02-19 @ 21:06:31
URL: http://justbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0