Utmaning

Jag blev utmanad av Malin 
* Länka till personen som utmanat dej.
* Skriv sju sanningar om dej själv.
* Utmana fem andra personer.
* Skriv en kommentar i deras blogg, så de vet om att de är utmanade.

Sju sanningar om mig;
1. Jag kan aldrig bestämma mig för vilken hårfärg jag ska ha
2. Jag kan aldrig spara på mina pengar jag får. Måste alltid shoppa upp dem på något onödigt.
3. Jag har aldrig haft en mobil i ett år, alltid bytt innan.
4. Jag vill ha tillbaka mitt långa hår!
5. Jag vill ha barn tidigt, men inte min pojkvän
6. När jag gick i högstadiet jag var sjukt skoltrött, men så fort jag kom upp i gymnasiet hände det något och nu vill jag till och med fortsätta plugga efter gymnasiet, nu har jag nästan bara VG i alla ämnen *skryt* Förut hade jag knappt G
7. Jag tror på spöken och är rädd för mörkret, fråga bara min pojkvän

Jag utmanar Madde, Gabriella, Sofia, Kajsa och Sandra
2009-02-17 @ 11:07:45 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

HAHA, jag läste "jag vill ha barn tidigt, men inte med min pojkvän" här satt jag en bra stund och funderade på vem du skulle ha barn med innan jag läste det igen! haha!

2009-02-17 @ 12:32:18
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha läste samma sak som ovanstående :P

2009-02-17 @ 17:02:30
URL: http://saandramaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0