Blogg och hårbekymmer

Jag tror att bloggen är färdig meckad med. Fixade nyss dit en profil bild och lite sådant som inte funkat innan, men nu har ni en fin liten bild på mig där, på den senaste tiden har jag inte alls fasnat bra på bilder så fick ta en från i sommras när Sverige - Spanien matchen spelades och vi var några som satt nere på en krog i märsta.

Tror detta dåliga självförtroende kom med att jag klippte av håret... Liksom från mycket långt hår (bild ett) til mellan långt med lugg (bild två) Till kort page (bild tre) Jag känner mig inte alls lika snygg nu för tiden och hoppas att mitt hår kan växa fort, i alla fall så jag får mellan långt hår som jag hade på bild två i början av sommarn....
Varför klippte jag av håret?


2009-01-08 @ 15:49:42 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0