Det kändes skönt....

.... att få träna igen efter över en månads uppehåll. Jag och Gabbe körde på i en timma, men i slutet blev det inte lika intensivt som det var i början. Skönt var det i alla fall att få röra på sig igen. Efter träningen kom pappa och hämtade mig så vi kunde åka hem till Madde och hämta resten av min packning som jag inte tog med mig i dag när jag gick hem från henne, så nu är allt hemma igen. Sen så passade jag även på att köpa en ny sort müsli, jag brukar köpa en fruktmüsli från något finskt företag, men idag körde jag på dinkelmüsli med linfrön, fikon och pupafrön. Testade den när jag kom hem och den smakade faktist riktigt gott, och nyttig är den också =)

Att sedan få komma hem och duscha kändes också underbart och nu sitter jag här med en ansiktsmask som jag fick av Kajsa i julklapp. Känns skönt att få ta hand om sig själv lite grann så här när skolan börjat igen =)
2009-01-12 @ 20:26:26 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0