Hemma igen

Jag kom hem för någon timma sedan och mådde allmänt dåligt, kunde inte somna i natt och sov inte alls många timmar, vid sex var jag vaken i alla fall (jag släckte väl vid två i natt och låg säkert och vänta på mig i en timma till) Jag låg kvar i soffan som jag sovit i hos Madde ett tag, sedan gick jag och drack lite vatten och läste nya Sigtuna byggden (vår lokaltidning). Sedan vaknade Madde och vi började göra oss klara, mitt i frukosten ringer våran svenska lärare till mig och säger att hon inte kommer idag för hon skulle till läkarn. Great! Vi har alltså inte våran första lektion, nästa lektion börjar tjugo över tio så vi sätter oss i soffan och kollar på tv, båda somnar till, jag för att jag mår fruktansvärt illa och Madde för att hon har ont i magen...

Efter någon timma vaknar Madde till och säger att jag missat tåget (hon skulle nämligen stanna hemma för magen). Så jag kom aldrig i väg till skolan idag då det var min ända lektion. Efter ett tag gick jag hem och jag mår fortfarande dåligt. Antagligen är det för lite sömn  och för lite mat. Men fiskgratängen står i ugnen just nu, så om ett tag ska jag få äta. Sedan så ska jag och Gabbe ner till SATS och träna, det var länge sedan, hoppas jag mår bättre bara =)
2009-01-12 @ 15:33:57 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0