Itchy daze!

Som ni kanske kommer ihåg så träffade jag och Kajsa ett band på kryssningen vi var på i november, närmare bestämt på Blondinbellas kryssning och vi blev rätt bra kompisar med bandet och såg dem även på en liten krog inne i gamla stan nu i december. Nu är det så att deras debut album kommer ut den fjärde februari, och jag säger bara en sak, jag kommer köpa det! 139 kr är dem värda. Hoppas det kommer gå långt för dem och tar över världen!


Itchy Daze på Stampen i gamla stan. Jag och Kajsa var de ända fansen där, resten av folket kom från deras nya skivbolag. Lite skoj faktiskt
2009-01-10 @ 00:20:46 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Köpaköpaköpaköpaköpa :D Man bara MÅSTE stödja dem :D

2009-01-12 @ 09:16:42
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0