Ledig imorgon

Min gamla praktikplats har ju som sagt lagt ner. Förra veckan var jag på akademibokhandeln, som ni kanske känner till och jag vill absolut inte gå tillbaka dit, eftersom jag inte trivdes alls. Igår pratade jag med min lärare som har hand om min praktik och bad henne kontakta pocketshop på Arlanda, men butikschefen ville ha till imorgon eftermiddag på sig att tänka om de verkligen kunde ta emot en praktikant eller inte. Jag hoppas verkligen att de tar emot, dels för att jag älskar pocket böcker (böcker över huvud taget) och det är mycket närmare med Arlanda än Kista. För till Arlanda tar det ju bara 10 minuter med bussen istället för 40 minuter till Kista. Vi får helt enkelt se...

Men som rubriken i alla fall säger så är jag ledig imorgon då tack vare att jag inte har någon praktik plats just nu. Sitter och funderar på vad jag ska göra imorgon, städa lägenheten vore bra, kanske skura golven och liknande, sen skulle jag ju faktist kunna passa på att gå iväg till gymmet och träna lite, skulle behövas. Plus att om jag går mitt på dagen så borde det inte alls vara så mycket folk där, vilket betyder att de flesta maskinerna är lediga =)

Men nu vet jag faktist inte vad jag ska göra.. Städa lite i mitt rum? Men vad? Städade nyss hela bokhyllan och dammade den, kan säga att det behövdes!


Min fina nystädade bokhylla , eller ja okej men den översta raden i alla fall och längst upp (fuskade lite)
2009-01-28 @ 20:15:21 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0