Mina bilder

Det blev inte så mycket mera fixa med min blogg, Daniel sitter fortfarande vid sin dator och spelar. Men jag fixade faktist Sandras blogg lite fint med en ny header och bytte färg på rubrik texterna. Inget speciellt egentligen, men hon verkar vara nöjd i alla fall =) Hon är faktist den första (vad jag känner till i alla fall) som använder en utav mina bilder som header förutom jag då. Lite roligt faktist...

Förresten så gav jag bort två tavlor i julklapp med mina bilder, en fick Annika och Håkan och den andra fick mormor och morfar. Mormor fick den fina sommarbilden med båtarna från när jag och Elin var i skärgården i sommras, och Annika fick äntligen gräsbilden som hon älskar.
Mycket roligt att det blev uppskattat =)


En liten titt på Sandras header som jag fixade...
2009-01-07 @ 20:55:16 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0