Onsdag

Idag efter skolan åkte jag och Madde till Kista, jag för att jag skulle prata med min förra chef får man ju säga nu, och Madde skulle till sin pappas jobb. Att komma in i en tom butik med en stor lapp vid skyltfönstert där butiken förklarade att den lagts ner. Sa hej då till alla och kramades. Helena sa att hon skulle komma och hälsa på mig och vara riktigt jobbig om jag kommer vara kvar på ackis, men förhoppningsvis inte. För när jag sedan gick vidare till Ackis för att prata med Iren om jag skulle vara där denna vecka i alla fall så berättade hon att jag ska få vara på kontorsavdelningen. Jag sökte ju inte direkt praktik på Bokia från början för att få hålla på med kontors sakerna utan böcker. Funderar starkt på att sjuktanmäla mig imorgon. Vill inte alls gå!
2009-01-21 @ 17:37:06 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0