Praktik på Ackis

Jag överlevde gott folk, men det var inte långt kvar tills jag skulle gå under. Jag får som sagt stå inne på kontors avdelningen och sälja sådant tråkigt.
Men när jag kom dit imorse klockan tio som var sagt så hade inte Eva kommit än, alltså hon som har hand om kontors avdelningen så fick gå runt själv i två timma tills hon kom och städa hyllorna, sen när hon kom skulle pennorna fixas om med priser och liknande, och  mitt i allt kommer bokia gänget in och hälsar på, mycket trevligt. De hade nämligen blivit bjudna av företaget Bokia på lunch inne på O´learys. Sen så hade jag lunch vid ett och när jag kom tillbaka vid två igen så fanns det inget att göra. Så jag fick mesta delen av dagen gå runt och kolla vart allt låg och städa hyllorna...

Jag kommer vara sjuk imorgon och så måste jag prata med min lärare på måndag. Jag vill inte vara kvar, gör lika mycket nytta hemma som där....
2009-01-22 @ 20:09:06 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella

Svar: Hm, tanken har slagit mig med (att filmen skulle vara arrangerad eftersom hon tar på sig solglasögon - stuntman?) men samtidigt - borde dem inte fokuserat lite mer på kläderna då? Men jo kanske ...

2009-01-22 @ 23:27:42
URL: http://justbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0