Saknad?

I går dog min mobil (batterierna var alltså slut). Jag hittade inen laddare så jag lät den vara, men i natt hade Daniel satt den på laddning. Så när jag vaknande satte jag igång den och hade då under tiden den varit avstäng så hade jag fått två sms, ena var från min chef som frågade om jag skulle komma och praktisera torsdag och fredag, men jag svarade och sa att jag inte börjar skolan förren på måndag så jag kommer nästa vecka istället. Då svarade hon att jag om jag kunde så fanns det en tid för mig att jobba på fredag, men fick säga nej igen, då jag inte åker hem förren på söndag.

Det andra smset var från Madde som undrade när jag kom hem för hon ville ha någon att dela sin flaska vitt med som hon fick av sin syster i julklapp, när jag berättade att jag kommer hem på söndag kväll/natt så svarade hon att jag var en tråkmåns, får hoppas att hon sparar flaskan till nästa helg =)

Börjar faktist sakna hemma nu, men jag trivs ändå bäst här i Göteborg. Men vill träffa alla vänner igen, och börja skolan, så jag kan få ta studenten snart =)
2009-01-06 @ 20:00:04 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha det är aldrig försent för att börja, men eftersom det var stopp på anmälningar innan jul så är det nog nu en aning sent ;)

2009-01-06 @ 20:48:51
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0