Torsdag eftermiddag

När jag var på väg ner till gymmet såg jag att jag hade ett meddelande hos IQ svar, så ringde upp och det var min lärare som ringde, Pocketshop kunde inte ta emot mig som praktikant då det tydligen inte fanns så mycket uppgifter som de kunde ge mig. Det var tråkigt faktist så jag får vara ledig imorgon igen. Men nu måste jag komma på något annat ställe som jag skulle vilja vara på istället. En klädbutik vill jag inte vara på, känns som om man bara får gå runt och galga och larma hela dagarna. Hums.. Får funderas på...

2009-01-29 @ 15:32:42 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

är ju inte bara galga, så länge du ser till att man får stå i kassan

2009-01-29 @ 18:22:18
URL: http://saandramaaria.blogg.se/
Postat av: annika

Du gillar ju inredning och fotografering, kolla med fotostudios i närheten eller inredningsbutiker. Kan i och för sig blir dyr praktik då.... / :D / annika

2009-01-30 @ 17:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0