Det här med jobbet

Ibland känner det jätte skönt att få jobba mycket, men ibland känns det också jobbigt. Som t.ex nu i helgen som kommer funderar Madde och henens Daniel på att dra ner till Göteborg för att gå på liseberg och lite sånt. Jag hade säkert kunnat få åka med dem i maddes bil om jag betalade bensin pengar, men (!!) självklart ska jag jobba i helgen.

Och Daniel ska snart komma hit, den 22 agusti ska vi nämligen på coldplay i stockholm men han kommer nog komma lite tidigare än så, hur mycket jag än vill att han kommer nu på direkten så blir det nog inte så roligt för honom, för mitt schema två veckor framåt ser ut så här;
2009-07-27 @ 15:50:01 Mitt liv Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0