Hemma, farmor och filmmys

Kom hem för ett tag sedan, pappa fick komma och hämta mig på norrbacka, det tar på krafterna att gå runt hela kyrkorundan.

Strax efter att jag och pappa kom hem ringde telefonen i alla fall, det var farmor som ringde och ville att vi skulle komma över imorogon vid 14. Helt okej för mig, träffar henne inte så ofta, det var snart ett år sedan jag såg henne nyss. Dessutom är min ena kusin där samtidigt så jag slipper sitta där själv som ungdom. Men det blir säkert trevligt.

Men nej nu ska jag ta fram guacamolen och nacho chipsen, sen ska jag mysa för mig själv och kolla på Harry Potter.

2009-07-20 @ 21:04:57 Mitt liv Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennie

Lät mys :)

2009-07-21 @ 11:14:46
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0