Jobbigt!

Jobbigt. Skrev nyss ett långt inlägg via mobilen, men glömde skriva en rubrik men tänkte inte på det förrän jag stängt ner hela internet. Men det jag skrev var mest att stängningen gick bra och nu sitter jag på tåget på väg hem. Är ledig tills onsdag om jag inte blir inringd, man kan ju alltid hoppas. Sandra smsade nyss och sa att imorgon skulle vara den sista soldagen så vi ska steka i parken i solen, det blir nice. Men är iaf hemma om ca 30 minuter. Hörs då.
2009-07-17 @ 19:34:10 Mobilblogga Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

det är super jobbigt när inte mobilbloggandet funkar. :(

2009-07-17 @ 20:31:34
URL: http://lillonea.blogg.se/
Postat av: Bella

sista soldagen för mig här nere i skåne var idag, imorgon ska det tydligen bara regna :/ Ska till frankrike på tisdag, då jävlar får man passa på å njuta utav vädret :-)

2009-07-17 @ 20:36:41
URL: http://isabelletafs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0